Tack alla ni som hört av er och hjälper till att få denna kväll att bli en riktigt spännande upplevelse – engagemanget från föräldrar, åkare och ledare gör det här så roligt!
Är det någon som i sista stund kommer på att den kan hjälpa till så kom - vi behöver vara fler! Det behövs fler spöken och ytterligare händer för att sätt upp spökrundan och att ställa ordning innan och efter i hallen. Mejla gärna styrelsen.konstakning@nhc.nu om du kan hjälpa till.
Här kommer körschemat
1) Spöken (eller andra läskiga figurer). Spökena till spökrundan ansvarar för sin egen klädsel. Uppdraget börjar 16:30.
17.00 går spökena ut i skogen, uppdraget slutar ca 18:30.
Wilma, Madde, Klara, Anneli, Malin, Saga, Lovisa och Lisa, eventuellt Simon och Kjell.
2) Ni som ska hjälpa till att pynta i skogen (tända marshaller mm) och plocka ned pyntet efter spökrundan, samt pynta ishallen och ställa iordning kommer till hallen klockan 16:00.
Annelie, Richard, Wilma, Bengt, Sara och Louise.
3) Ylva och Maral kommer att bemanna entrén och behöver vara på plats klockan 16:30. Jennifer ser till att QR-kod finns för betalning.
4) Louise är starter för spökrundan. Vuxna som går med barnen på spökrundan är
Bengt, Christel och Richard.
5) Jocke och Tina ansvarar för lotteriet.
6) Städningen fixar Richard, Erika, Sara, Malin och Anneli med flera.
7) Musikansvariga är Felicia och Alva.
8) Underhållning på isen håller Felicia och Malin i.
9) Jury för bästa kostym på isen är Bengt och Christel.
Tiderna för kvällen ser ut så här:
17:30 – 18:30 Alla barn som vill går spökrundan
18:00 – 20:30 Skridskodisko
20:30 – 20:50 Städning